torsdag 25 april 2013

När man vaknar innan sitt alarm kan man för en liten stund låtsats att man har hela morgonen på sig....

Klockan är inte ens nio och jag vaknade innan mitt alarm. RÄTT SKÖNT för då kan jag "chilla" lite och till exempel blogga? Njuuuuta lite av morgonen innan jag måste stressa bort den och skynda iväg till tunnelbanan. Kanske betyder det otur att säga såhär nu men vet ni, våren har kommit till London! Det är varmt ute, fåglar kvittrar och det är skönt att vara ute! Därför känns det liiiiite deppigt att man ska vara inomhus hela dagen och hel kvällen. Påminner mig lite om när man gick gymnasiet (särskilt typ trean. åh Gud enbart plugg!!!) hade alltid mycket plugg att göra och folk la ut bilder på Facebook när de satt på sina altaner i solskenet, hade *pannkaksmys* och göttade sig eller vissa var ute och gick promenader och köpt med sig kaffe!!........

Och så satt jag där. Inomhus. MEd ett tomt jäkla word-dokument som skulle fyllas med ord och vara klar om 2 dagar. Bittert.

Men bittra är vi inte nu!! Neeeeeej vi är ju på gott humör. Inte mycket att berätta för er. Var ledig igår ju  och sånt tycker man ju är härligt. När man har en hel dag man kan göra vad man vill. Min dag spenderades först i Camden där jag gick runt och kollade på marknader (måste tillbaka efter pay day!) och sen satt jag ju, givetvis, i en park med kära kompisar. 


Slut på uppdatering. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar