måndag 22 april 2013

Blåsigt på balkongen


HELT ÖVERLYCKLIG ATT JAG KOMMIT HEM OCH KLOCKAN ÄR INNAN MIDNATT!!!1! Mitt påslakan/tillfällig gardin är också glad att se mig och attackerar när jag ska fånga mig själv på bild.

Så efter jobb letade jag inte efter något att göra, hörde inte av mig till någon för att "kolla vad som händer." Nej jag satte mig på bussen, handlade lite frukost för veckan och gick hem. Hem till mitt rum! Ikväll skulle vi umgås, jag å rummäh. Och för att göra vårt häng ännu bättre, vad var det som låg och väntade på mig på vår post-stol i köket? Ett grönt paket till mig! Alla utomlandssvenskar vet att grönt paket= paket hemifrån= 98 % av fallen= GODIS! Den statistiken kanske enbart gäller mig.

Har alltså sen jag kommit hem hängt på Skype och pratat med Alisa i Norge, lyssnat på massa Spotify och ätit mitt godis. Mulade hela naturgodispåsen och halva Marabou med russin och nötter. Förlåt mor och far, ni har en riktig godisgris till dotter :(

Nu ska jag bara skölja ur min röd-färg-hårinpackning och sen ska jag nog sova. Eller bara ligga i sängen och mysa med en podcast. OCH! Kom på nu också att jag måste plugag inför imorgon. Jag ska ha "kaffeträning" på jobbet men jag insisterar på att jag redan kan allt. Alla andra gör fel och da Aldo gör rätt! Åh alltså, om i bara visste vilka snedsteg de gör på restaurangen! Helt fel!! Hanna skickade mig ett mejl för några månader sedan som fräschade upp mina kunskaper. Ska läsa igenom det nu och bara imponera alla med allt jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar