fredag 17 augusti 2012

Sara är åter funnen

Efter att ha haft besök från familjen i en vecka, har Sara kommit tillbaka till aupair-bubblan som vi så bekvämt lever i. Skönt att ha dig tillbaka, har saknat dig! <3 Hon var här i eftermiddags och planen var att vi skulle hänga vid poolen men vi fastnade här inne och uppdaterade varandra på allt som hänt den senaste veckan med fmailjebesök och lägenhets-luringar. Sen satt vi och fnissade lite åt vissa hyresannonser. Folk, ska ni lura mig så gör det rätt. Skriv inte att du är borta med nycklarna men ber mig flytta in nästa vecka!!



ÅÅHHHH och kolla vad hon hade till mig!!!!!!!! Gullig familj Sara har som tog med sig det. Kommer vara guld värt att dricka hederlig O'boy till frullen. Minns tillbaka till trean på gymnasiet då jag inte fungerade utan ett glas O'boy på morgonen. Det var som att hjärnan inte fungerade maximalt utan att O'boy passerat läpparna. Minst 3 glas om dagen, som mellis, före, under och efter träning, en liten energikick när det behövdes eller en sugarrush när jag jag var i behov av en sådan. Vaffö sitter jag och bloggar om O'boy när jag egentligen borde skrubba kroppen ren för ikväll? Tror fenomenet kallas "att skjuta upp saker till sista sekund" och jag skulle påstå att jag är väldigt mycket en sådan person.

Tror dock att mitt kvällssällskap skulle uppskatta om jag var ren och helst någorlunda uppklädd för kvällens äventyr. Som att jag inte ser fram emot kvällen i City med min trio tillräckligt så har jag döpt kvällen till "vår sista utekväll tillsammans" Man bah likzån näähnääh no pressure eller så! Har målat upp i hjärnan hur vi har den mest legendariska utekvällen någonsin med snabba beslut och spontana påhitt. Note-to-self--- kommer ångra detta imorgon när jag sitter med tung baksmälla efter en utekväll som inte ens var i närheten av de höga förväntningarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar