fredag 24 augusti 2012

Innan jag försvinner bort till sjukaste Drömmarnas Land

Ännu lite bokat och förberett för resan. Biljetter ska skrivas ut, bokningsbekräftelser här och var, min lista på saker att köpa innan vi drar blir bara längre och längre och min sista vecka i New Canaan lär bli rätt hektiskt. MEN DET FINNS INGET JAG HELLRE SKULLE GÖRA JUST NU och jag ser så mycket fram emot att bara få släppa kontrollen och njuta av en spontaneous hipp som happ, upp och ner, hit och dit och inte riktigt rätt semester. Innan kontrollen släps helt jag jag först lite listor att skriva. Hehehehe. Nog om det nu för jag måste drömma lite mer sjuka drömmar och sen är det fredag och då ska jag passa kidz och sen är det fredagkväll och då ska jag ha kvalitetstid med yours truly med en bra rulle och sen är det helg och det är alltid härligt. Hej så länge då va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar