fredag 14 juni 2013

Ett ledsamt farväl

Jag har bävat inför att skriva detta för jag orkar inte med farväl och all ångest det bär med sig. Men nu är det dags för mig att sluta skriva här. Jag lever inget speciellt liv och jag har inget roligt att dela med mig av längre. Okej jag låter som att jag tar farväl av alla mina 1.000.000 läsare men jag har ju alltid mest skrivit för min egen skull. Så.... Farväl Johanna.

Kanske kommer jag tillbaka någon gång men för stunden läggs det på hyllan. Men jag kommer fortsätta röra mig i bloggosfären och fortsätta följa alla och ständigt leta efter nya bloggar. Tudiluu!

STOOOORT HJÄÄÄRTA.

1 kommentar:

  1. Tusen tack goa Jojo för alla underbara, roliga, läsvärda inlägg som har hjälpt mig att att hänga med i hur du haft det världen över. Jag kommer sakna att vakna varje morgon, slå på datorn och kolla din och Malins blogg det första jag gör. Fast nu kan jag ju å andra sidan knacka på din dörr eller fråga dig när du kommer förbi. Och det är ännu bättre. Jag älskar dig. /Pappa

    SvaraRadera