lördag 8 juni 2013

Back


Jepp. I'm back. And this is my back. Hehehehehe dubbel betydelse.

Så jag är tebaux på restaurangen/caféet där jag spenderat flest somrar. Kändes ändå lite nostalgiskt att kliva upp i baren och servera kunder, ropa att det var "EEEN KÖÖÖ TILL AAALLT!!!!!" och översätta vilken pasta som innehåller vad. Har alltså jobbat där idag och ska jobba imorgon också. Men denna blogg ska inte bara bli om jobb!

Därför kan jag skriva om att jag börjar bli "sjuk". Det blev lite av en utmaning när jag skulle beskriva hur en glass smakade idag och jag kände en nys kittla i näsan.. Jag lyckades hålla undan min nys men kunden tog en annan smak. Han måste misstänkt något fuffens i tiramisuglassen...... Även om jag känner mig som världens tråkigaste jäkla fjärt så får jag väl vara hemma ikväll då? Vill se The Great Gatsby igen och mumsa i mig svenska jordgubbar waaaaaaahhhhhh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar