lördag 27 oktober 2012

Kvällsförvandling


HAHAHAHA tredje bilden.... tur att man knappt ser.

HEJ IGEN. Rock of Ages var ju rätt bra! Lite väl schmexig på sina ställen men rätt rolig ändå. Fick mig att tänka på två saker. 1) hur c00lt det hade varit att leva då och 2) Min Sara, min 80-talstjej som jag alltid tänkt är ett barn som föddes 20 år för sent med tanke på hennes musik- och filmsmak :):):):):)

Som sagt har det varit en rätt händelselös dag idag men det betyder inte att jag bara legat på soffan och slappat! Neee nee nee jag har ju ringt till mina viktiga människor *DUkTiGt* mejlat och letat efter tak över huvudet i City, fått jobbschema på café för hela november och städat och haft mig här hemma. Ja är det ingen annan som tar hand om tvätthögen eller vägrar ställa in smutsig disk i maskinen eller ignorerar faktumet att kidzens mat är på golvet istället för tallriken så tänker JAG göra något åt saken. Sagt och gjort. Skinande rent.

Imorgon fyller ju min lilla Veris år också och jag ska vara med på Skype och gratta henne. Lilla tösen som blir hela 8 år. Och hörrni nästa vecka sägs det bli storm här. Det är allt det snackas om på nyheterna och det har varit extrainsatta uppdateringar och nyheter hela dagen för att varna folk att köpa hem mat och vatten och batteri till ficklampan om säg, elen skulle försvinna i säg, flera dagar som det gjorde vid förra årets storm. Blir alldeles nervis.... Nej nu ska jag inte skrämma upp mig för mycket innan läggdags, vi diskuterar det hela imorgon istället. Adjöken för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar