lördag 30 juni 2012

Spännande liv jag lever

Klockan är efter tio en fredagskväll och här sitter jag och gör bankärenden! Så vild jag är! Neeeeeeeerå.  Fick lekrummet städat innan idag ju och lilla värdmami som blev så glad nät hon såg att jag vikt vårt Mount Everest till tvättberg :) :) :) :)

Firade att det var fredag med hämtmat från det bästa thaistället jag vet. Tack till mig själv som hittade det och som visat det för typ ALLA och nu gjort det till värdföräldrarnas favvisställe för take out number 1. Och så har jag kollat på film, märkligt nog 40 Year Old Virgin som jag såg gick på svensk teve idag också??? Sicket sammanträffande där ja. Och som sagt, nu är filmen slut, jag sitter och ser hur mycket pengar jag inte sparat ihop och ska snart lägga mig och dö av skratt av mina podcasts. Åh podcasts, favoriten denna vecka är en australiensk podcast, där man bara inte kan lyssna utan att skratta högt. Provade och det går ej. Måste ge ifrån mig stora LOL LOL LOL LOL

Det vankas en rät lugn helg för min del. Främst för att alla mina kompisar är bortresta, alla svenska au pairer som inte är i Miami klappa nu *klapp-klapp*. Meeeen jag sitter och kör massa housemusik! Som alltid innan jag ska somna och jag fattar ej!!!?!! Värdföräldrarna behövde lite hjälp imorgon med skjuts till kalas och hit och dit och snäll au pair ställer alltid upp. Och jag ska fixa midsommarbilder! Visa er what went down och även pilla lite med Mexicobilder. #soexciting




2 kommentarer:

  1. Hej gumman, tillbaka från Tyskland igår kväll och då kan man läsa min underbara jojo's blogg! Hurra. Så fin du är i håret gumman min! Ville bara skriva det omedelbart. LOVE YOU. Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej mamma, välkommen hem! Så gullig du är som kommenterar så fint. Snacka snart?? PUSS

    SvaraRadera