onsdag 22 februari 2012

pannkaksdilemma

Inte för att jag dirty dancer just nu men för att jag kollar på Dirty Dancing medan Sophia sover och värmami och Matteo är ute på date. Matteo bestämde vad de skulle göra och the date består av---

*lunch på McDonald's
*gelato på stammishaket
*kolla på leksaker i leksaksaffären

Och så har jag halvt lovat att göra pannkakor i eftermiddag. Jag har gjort det innan men det verkade inte som att de blev så uppskattade sist. Jag åt typ alla efter att de legat helt orörda i kylen en hel helg. Så kanske blir det pannkakor bara till mig.

HAHAHAHHAHA nu är det den scenen där de alla dansar meringue. Helt utan taktkänsla, alla står på rad och bara trampar loss. Och Baby dansar med den lilla tanten. Jovisst hade det suttit fint med en sådan semester???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar