söndag 19 februari 2012

it's a new dawn, it's a new day, it's a new life for me. and i'm feeling good



Solen skiner och jag trodde att jag sovit alldeles för långt in på dagen när jag slog upp mina små blå. Visade sig att klockan bara var lite i tio och tur är väl det, för idag har jag massvis med energi för en grym dag! Redan har det planerats en liten favorit i repris och vi ska ha tacokväll här på Barringer Road. Partyprinsessorna från igår får väl vakna till liv lite men sedan får de dra sig ur sängarna och hitta på något med moi!

Och igår skulle ju jag passa mina små kidz men det blev inställt i sista sekund. Funderade på om jag skulle med de andra ut men beslöt mig sen för att käka god schnitzel med mina värdföräldrar här hemma. Gissa om schnitzel, pommes och en liten citron fick mig att tänka på Österrike och faktumet att jag gjort vad som helst för att åka skidor i Österrike med Vici och Hanna?!

Nej om man kanske skulle dra sig ur sängen och klä på sig kanske? Hemtelefonen ringde nyss där nere och ingen svarade så det verkar som att jag är hemma själv. Soft det ju. HAHAHAHAHA det var värdpapi som ringde och han har inte lagt på. Så nu spelar han in längsta meddelandet på telefonsvarare och jag kan höra honom skrika "Sophiiiia, over here! No no no no, stop, STOP Sophia!!" Hihihi intressant hur länge detta kan hålla på :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar