lördag 29 september 2012

Igårkväll kunde jag inte somna och nu vill jag inte vakna

Suck. Jag hade lite förträngt hur pissigt jag tycker det är med jetlag. HAr typ fått för mig att jag *vant mig* efter alla resor jag gjort under mina ynka 19 (snart 20!!!) är på denna jord men inatt fick jag bevisat att jag inte är mer än människa heller. Jag låg och kollade på lite serier och smaskade på Marabou, drog sedan igång med mitt stora fotoalbum på the Fejzbook och pillade med det lite för mycket. Men jag kunde inte somna! Podcasts gjorde INTE susen och det slutade med att jag drog fram datorn igen för att pilla lite till på facebook! För kanske vore det bäst om jag taggade alla? Och kanske skrev någon rolig kommentar på bilderna? Haha LOL.

Serri. Jag somnade kanske vid två, lilltjej vaknade kl. 6 men jag fick henne att somna om "!!?!?!" sen vaknar hon till halv åtta igen. Bär in henne till värdföräldrar och lägger mig och sover en stund till tills alarmet ringer. Bara ett problem. Varför ställer jag alarm?! Det känns bara som något man "borde" göra men nu när jag sitter här i sängen och gör inget vettigt lite efter halv elva kommer jag på att jag lika gärna kunde sovit nu. Gör liksom ändå inget vettigt. Men får sätta igång med min dag nu då! Kanske lite frukost först för min mage låter som en döende val.



Bilderna för exakt ett år sedan. Då visade jag alla hur jag ofta somnar med att hålla mina egna händer och hur jag gnagat sönder mina naglar. Ledsen att rapportera att naglarna ser likadana ut nu. God dammit. och Oooohhh holy moly jag fyller snart år! Förra året satt jag med mitt fina stora blåa paket som familjen skickat och satt koncentrerat och kämpade med att inte slita paketet i stycken. Snart är jag 20! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar