torsdag 12 juli 2012

Tröstar mig med tanken på att New York City bara är en kort tågfärd bort

Under dagen har min Facebook exploderat med statusar om hur folk kom in på olika universitet och skolor runt om i landet, massa glada rader om hur de kom in på förstahandsvalet och att de ska flytta hit och dit. Även om det svider lite att erkänna så känner jag mig lite som en dumburk som inte ska plugga. Jag har lovat mamma dyrt och heligt att någon gång plugga vidare och tro mig, det SKA jag! Jag ska bara göra lite saker först, bli lite klokare på mig själv och se vart livets vindar för mig. Sen kan jag plugga :)

Varmt som in i bänken ute idag igen. De senaste dagarna har det varit tillräckligt svalt ute för att kunna gå ut utan att svettas ihjäl. Men nu när det är liksom 40 grader i solen så svettas man av minsta ansträngning. Men jag vill inte vara den som klagar på vädret, när ni stackare i Sverige har det regnigt och trist. Mateo utmanade mig nyss i Wii Sports och tror att han kommer vinna. Pffffft säger jag bara. Han vet inte att han snackar med mästaren på Wii Sports. Eller, jag var alltid sämst av mig, Malin och Daniel men det här ska jag nog klara av! Fast det förstås, grabben här har helt störda skillz på bowlingen.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar