tisdag 8 maj 2012

och fast du gjort allt som man ska, du är artig, du är glad och du har tränat bort din dumma dialekt


Okej bilden ser ju sjukt deppig ut nu när jag granskar den. Bara en tom, vit vägg med en bebissäng mitt i. Men jag ville iallafall bara fota hur Sophia ser ut just nu. Hon vaknade för typ 20 minuter sedan och sitter oh leker med sina gosedjur och vägrar bli upplockad! Fine by me, då kan jag sitta här och skriva till er.

Minns ni förresten låten som rubriken kommer ifrån? DEN HÄR. Jag började helt från ingenstans sjunga på den idag och minns när 12-åriga Johanna började gråta av att höra den. Jag tyckte så otroligt synd om personen de sjöng om och mitt hjärta grät för den här okända människan som ingen brydde sig om. Stackar den lilla själen <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar