lördag 10 mars 2012

efter en hel dag på fötterna var det rätt skönt med lite ompyssling

Klockan 9 imorse började jobbet på A&F och idag var det faktiskt roligt att jobba! Jag förstod vad jag skulle göra, managern som var där idag hade mer kontroll över butiken. Jag fick förvisso "bara vika kläder" Men hon kom hela tiden med mer och mer kläder så det kändes som att jag gjorde någon nytta. Det var rätt mycket folk och det kom tillochmed in några norska tjejer som jag snackade lite med!

Slutade klockan 14 och blev upphämtad av värdmami. Och guess what. Jag har i hur många veckor som helst sagt att "en del av nästa veckas lön ska gå åt att fixa mina fötter" för ohmygosh vad de ser äckliga ut! Och jag som måste ha flip flopar på mig när jag jobbar, hehehehe så nej det filade soch det fixades på the beauty salon idag. 

Och vet ni att A&F är världens bästa förfest-ställe? De spelar sån riktig tryck-i-bas-musik hela dagarna och jag får koncentrera mig varje sekund så att jag inte fistpumpar loss. Bra det för ikväll ska vi ut i City men inte ha en sån lååååångkväll. nänänä denna gång ska vi sova på hotellrum inne i City. Kan an ha det braaao ellor?! Nu är jag på hype mode och måste fixa mig iordning för Citys nattliv. Hitta kläder och allt sånt dramatiskt. 



Hypad brud som skriver och plötsligt fick jag miljoner saker att göra på så lite tid. Skyyyyyndaaaaaaaa. Så jävulens taggad för PHÄST blev jag nu också!! Sitter här och fistpumpar allt jag vill och vill dansaaaa. Tonight's gonna be a good, good night. Ha en bra helg hörs imorgon om jag lever. xoxox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar